Naročanje gradiva po pošti

Naročeno knjižno gradivo lahko prejmete po pošti.

 Naročite lahko največ 5 enot knjižnega  gradiva.

Storitev je plačljiva po ceniku knjižnice. Cena vključuje pakiranje in poštnino.

Cena za 1 enoto je 2 eur, za 2-5 enot 4 eur.

Stroške bomo zabeležili na vašo člansko izkaznico. Poravnate jih lahko preko spleta ali ob obisku, ko bo knjižnica spet odprta.

Z naročilom se strinjate s stroški pošiljanja in z uporabo osebnih podatkov za namene obveščanja in pošiljanja v zvezi z naročanjem.

Naročanje gradiva po pošti na e-naslov ajdovscina@ajd.sik.si ali v času dežurstva na telefon (05) 36-44-250

Ob naročanju potrebujemo naslednje podatke:

*številko članske izkaznice

*ime in priimek

*telefonsko številko, na kateri ste dosegljivi

*naslov za dostavo.

Za gradivo navedite avtorja, naslov in leto izdaje, če ga poznate. Za poizvedbo po gradivu priporočamo da nam opišete tudi stopnjo zahtevnosti, npr osnovna šola, srednja šola, študij itd.